فصل NO

The silence depressed me. It wasn't the silence of silence. It was my own silence. ~Sylvia Plath, The Bell Jar

فصل NO

The silence depressed me. It wasn't the silence of silence. It was my own silence. ~Sylvia Plath, The Bell Jar

...My Favorite Season

 

 

                                                         Tony Sweet   

 

 

اول مهر.. 

خوشحالم که دوباره مهر اومده...ماه دوست داشتنی من...همه چیز یه طوری تغییر می کنه.. 

مثل برگ درختا..خوشرنگ و متفاوت..اصلا جو کلی عوض میشه..انگار همه چیز از رکود در میاد...کاش ما هم بتونیم همراهش شیم..  

.  

همیشه تو هر ماهی خاطره های خوب و بد هست...اما مهر یه شور و حال دیگه ای داره..

.

همیشه دوستش داشتم حتی امسال که کلاسی ندارم..

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.barounebahari.blogsky.com/

آره اول مهر یه تحرک عجیبی به چشم می خوره که نشاط انگیزه گرمی رنگ برگها مسحور کننده ست ولی من چرا دلتنگ کی و چی می شم خودم هم واقعا نمی دونم !

اون آخر آخرای پاییز رو دوست ندارم اونجا که طبیعت انگاری مریضه
گنجشگهای قهوهای روی درختهای خشک می شینند و آسمون هم خاکستریه و زمین هم اکثرا گل آلود...
فضای بد رنگیه اون موقع وهم آلود و دلگیر ....

سیما چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://stripped.blogsky.com


سلام. من دانشگاه رو تموم کردم و این اولین اول مهر ی بود که حسابی خوابیدم...

به من سر بزن منتظرم.

میلتا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام

اتفاقا من همیشه از مهر متنفر بودم به هزار و یک دلیل
اولیش اینه که خواب آد م کم می شه
اما خوب امسال خیلی فرقی نکرد چون تابستون خیلی شلوغی داشتم خیلی پر کار و بعد م ترم تابستونی داشتم خودمو خفه کردم!!!

از مهر خوشم نمی آد چون دوباره باید همراه باهاش عوض شد!

بادام تلخ چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

هستم فقط خیلی داغونم دستم به نوشتن نمیره
وتی هم مینویسم...
ببخشید بزودی میام شاید تا دو ماه دیگه بر گشتم
خوشحالم که گاهی سر میزنی

پریسا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ

از اول عمرم مهر و دوس نداشتم!الانم همینطور!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد