فصل NO

The silence depressed me. It wasn't the silence of silence. It was my own silence. ~Sylvia Plath, The Bell Jar

فصل NO

The silence depressed me. It wasn't the silence of silence. It was my own silence. ~Sylvia Plath, The Bell Jar

!Even a brick wants to be something

 

.

نمی دونم فیلم Proposal و دیدین یا نه..فیلم جدیدی نیست اما تو نوع خودش جالبه گرچه شاید زیاد قدرت ساختارشکنی نداره به اندازه فیلمای جدیدتر...داستانش حول محور این موضوعه که «دوست داشتن و میشه با پول خرید یا نه؟»..پیشنهادی که به یه زوج ظاهرا خوشبخت..که حداقل به نظر میاد همدیگرو واقعا دوست دارن..از طرف یه میلیاردر داده میشه و.... از اون موضوعاتیه که معمولا حتی دوست نداریم بهش فکرم کنیم..چون باز برمی گرده به یه بخشهایی از خودمون که دوست نداریم حتی ببینیم شخصیت داستان باهاشون روبه رو میشه و بهشون تن میده..و جالب اینجاست که دلیل تن دادن بهش هم توی فیلم یه جورایی به خاطر همدیگه ست..

 

خب یه کلیشه ای همیشه بوده که «عشق و دوست داشتن و نمیشه با پول خرید» و یه کلیشه جدیدتر که به عنوان آنتی‌تز تو فیلم مطرح میشه اونم این که «با پول همه چیز و همه کس و میشه خرید»..حتی دوست داشتن..حتی اون چیزی که بهش می گن «عشق»...

 

هستن کسایی که پول به هم وصلشون می کنه..ولی فکر می کنم بیشترن اونایی که پول از هم جداشون می کنه..اولی هیچ وقت تا الان برام قابل قبول نبوده...ولی خب هست..هر روزم بیشتر میشه..حالا نه فقط پول...عوامل زیادی که البته همه مادین به هرحال شرایط بدی و برای آدما به وجود میاره..خیلی چیزا معنی خودش و تو شرایط از دست می ده...و شرایط تو تغییر آدما نقش عمده ای داره...ولی...

 

خب همونطوری که همه ناخودآگاه انتطارش و دارن ...فیلم همه امید و آرزوهای ببننده رو بر باد نمی ده...ولی واقعیت چی؟

.

.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com/

سلام منصوره خانم
به نظرم فیلم جالبی باید باشه
آخه منم عاشقم بد جوری


یه سری هم به ما بزنی خوشحال میشم

شاد باشی
قربونت
محمد

دفتر عشق شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

مانده ام برای تو

خیلی آرامم ،از اینکه در کنارمی خوشحالم !


اینک که دستان گرمت درون دستهای من است ، سرت بر روی شانه های من است

شاید چشمهای خیسم را نبینی اما میتوانی حس کنی که شانه هایت خیس است!

سلام

دفتر عشق بروز شد

منتظر حضور گرمتون میباشم[گل][گل][گل]

فرهاد شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ

:(( ..

پریسا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ http://samfunitarik.blogfa.com

سلام منصوره جون ببخشید اگه من دیر بهتون سر زدم چون معمولا من وقتی میرم کتابخونه‌ای جایی به نت سر می‌زنم به‌خاطر همین دیر به دیر میشه
منم از خیلی وقت نوشته‌های شمارو هر وقت سر بزنم به نت می‌خونم بعضیاشونم خیلی دوست دارم
اونام شعرای خودم نیستن فقط شعرایین که دوست دارم من خودم استعداد شعر گوییم در حد زیر صفر
در مورد این نوشتتونم از نظر من آدمی وجود نداره که نشه دوست داشتنشو خرید فقط قیمت آدما فرق داره بعضیا زود خودشونو می‌فروشن بعضیا دیر به قول شاعر!!!دیر و زود داره سوخت و سوز نداره!
نمی‌گم همیشه شاد و موفق باشید چون به نظر میاد محال اما امیدوارم از زندگیتون با همه خوبیا و بدیهاش راضی باشید
در ضمن احتمالا ما از قبل هم یجورایی آشناییم هم غریبه به هر حال من از آشنایی با شما خوشبختم

ممنون پریسا جون!
خیلی خیلی خوشحالم می کنی که بهم سر می زنی و مرسی که انقدر لطف داری..
منم از آشنایی با شما خیلی خیلی خوشبختم! :)

دنیای من دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://khesareh.blogsky.com

روی علف ها چکیده ام.
من شبنم خواب آلود یک ستاره ام
که روی علف های تاریکی چکیده ام.
جایم اینجا نبود.
این شعر برا اوناییکه پول از هم جداشون کرده...

از اینکه پیشم می یاین متشکر م.

محمد دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com/

سلام
خسته نباشی
ممنون از اینکه اودی و سر زدی
من شما رو لینک کردم


شاد باشی
قربونت
محمد

محمد دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com/

بازم سلام

آزاده دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://callmyname.blogsky.com

سلام عزیزم..
آره واقعیت چیه؟
ادعا قبول نیس...

teti دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام
مرسی سر زدی
خوب گاهی آدم دستش به قلم نمیره
من نمیتونم الکی بنویسم
بد یا خوب خصلتم اینه
باز ممنون سر زدی

خاطره سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ق.ظ http://koocheh-bagh.blogsky.com/

من خودم عاشقققققققققق..................ه این عکسام!




وایییییییییییییی!

Teti جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام

با عرض معذرت برات یه زحمتی داشتم
میتونی یه چند تایی متن کوتاه انگلیسی مثل همینی که اول صفحه وبت هست واسم بفرستی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد