فصل NO

The silence depressed me. It wasn't the silence of silence. It was my own silence. ~Sylvia Plath, The Bell Jar

فصل NO

The silence depressed me. It wasn't the silence of silence. It was my own silence. ~Sylvia Plath, The Bell Jar

?Forget

                                            Timothy Sorsdahl 

 

فراموش می کنیم، چراکه باید

نه به این خاطر که می خواهیم.

 

                                                                        -Matthew Arnold

.

.

.

نظرات 3 + ارسال نظر
فروزان سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://tarikioeshghe.blogsky.com

پرنده مردنی است
دلم گرفته است
دلم گرفته است
به ایوان می روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده ی شب می کشم
چراغ های رابطه تاریکند
چراغهای رابطه تاریکند
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنی ست
فروغ فرخزاد

به شکل غمگینی فرهادم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

چرا باید..؟مگه نگفتی که باورهای آدما تنها چیزی که مال خودشونه ...پس وقتی باور داری که نباید چیزیرو فراموش کنی ..چطور مجبورت می‌کنند؟..من دچار تناقض شدم ..میشه توضیح بدی..؟

هنوزم سر حرفم هستم..ولی شاید برای نگه داشتن باورامون باید از یه چیزایی بگذریم..این فراموشی و این بایدش شاید اون قسمت مثبت ماجرا باشن..یعنی وقتی که شاید یه جوری ارادی نباشه ولی اگر این اتفاق میفته به نفعمونه..

آزاده چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://callmyname.blogsky.com

سلااام.. وای وای اینجا چه خوشگله.. نوشته هاتم خوبه.. ممنون که بهم سرزدی و منو با وبلاگت آشنا کردی..
با اجازه ت لینکت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد